Language
Chip tuning blog

Zmniejszanie zużycia paliwa w autach z instalacją LPG

Pon 29 Paź 2012

Często słyszymy, że LPG to same zmartwienia i lepiej kupić diesla. Postanowiliśmy to sprawdzić na sobie. Do testu użyliśmy dwóch aut - jedno zostało zakupione już z założoną instalacją LPG (nie wiemy nawet przez kogo), do drugiego sami założyliśmy gaz. Aby dodać pikanterii, nie są to typowe auta z niemieckich stajni. Lubimy wyzwania, dlatego użyliśmy auta amerykańskiego oraz francuskiego.

Zapobieganie zamiast nadzoru, czyli alternatywa dla systemu monitoringu pojazdów

Czw 19 Kwi 2012

W dużych flotach samochodowych dość powszechnym rozwiązaniem jest wdrażanie systemu monitoringu pojazdów. Taki monitoring szybkości czy sposobu eksploatacji pojazdu dostarcza właścicielowi floty informacji, którzy kierowcy jeżdżą ekonomicznie i stosują się do przepisów, a którzy uwielbiają przycisnąć gaz. Jednak nie wszystkie firmy mogą sobie pozwolić na taki luksus a jeździć przecież trzeba.

Chiptuning VW, Audi, Seat i Skoda TDI i TFSI

Śro 18 Sty 2012

Nie będzie chyba dalekie od prawdy stwierdzenie, że chip tuning aut z grupy Volkswagena – czyli marek VW, Audi, Seat i Skoda był początkiem całej branży tuningu elektronicznego. Zwiększanie mocy zaczęło się co prawda równolegle w autach grupy Fiat (gdyż to w nich jako pierwsze pojawiły się produkowane przez firmę Bosch pompy wtryskowe VP37 i wcześniejsze (już w 1986 roku zadebiutował elektroniczny wtrysk diesla) ale to chiptuning Volkswagena TDI stał się podstawą i wyznacznikiem sukcesów elektronicznego podkręcania silników.

Kia Ceed – ekotuning zużycia paliwa

Czw 05 Sty 2012

Rozwiązanie dla Kia Ceed 1.6 122 KM (analogiczne silniki 1.4 109 KM i 2.0 143 KM występują w Kia Venga, Hyundai i30, Hyundai i20, Kia pro_Ceed i Kia Ceed SW.

Jak oszczędzać paliwo i zwiększyć moc. Fiat Panda ekotuning + chiptuning

Czw 05 Sty 2012

Kolejnym autem, którego zużycie paliwa wzięliśmy pod lupę, jest Fiat Panda z silnikiem 1.2 i mocy 60 KM. Silniki analogicznej konstrukcji występują w modelach Fiat Panda 1.1, Seicento 900 i Seicento 1.1, Cinquecento, Punto, Doblo, Palio, Grande Punto, Fiorino, Brava, Bravo, Stilo, Lancia Y, Alfa Romeo MiTo, Giulietta oraz Fiat 500, Albea i Linea.

Poszerzenie oferty o chiptuning i ekotuning w warsztatach samochodowych - pomysł na lepszy biznes

Wto 03 Sty 2012

Jeżeli prowadzisz warsztat samochodowy, to wiesz, jak ważne jest, aby klient, który przyjeżdża na naprawę samochodu, skorzystał z możliwie szerokiej gamy usług. Niejednokrotnie sam zastanawiałeś się, co dodać jeszcze do oferty, jak zachęcić klientów do tego, aby wracali i co zrobić, aby Twój warsztat był postrzegany jako profesjonalny i najlepszy w okolicy.

Ekotuning (chiptuning zmniejszający zużycie paliwa) - benzyna, LPG - Dodge Caliber 2.0

Pon 02 Sty 2012

Wykonaliśmy pomiary ograniczenia zużycia benzyny w dwulitrowym silniku Dodge Caliber (silnik GEMA, ten sam silnik lub analogiczne konstrukcyjnie są używane w Dodge Avenger, Dodge Nitro, Chrysler Sebring, Jeep Compass, Jeep Patriot, Mitsubishi Outlander, Mitsubishi Lancer) ze skrzynią automatyczną.

Ekotuning (chiptuning zmniejszający zużycie paliwa) - wyniki pomiarów Daewoo Lanos

Wto 20 Gru 2011

Założenia ekotuningu

Samochód porusza się po mieście i w trasie z prędkościami do 130 km/h, bez dużych przyśpieszeń. Zużycie paliwa na biegu jałowym po nagrzaniu silnika ma być jak najniższe. Auto nie musi być oszczędne, gdy jedziemy pełnym gazem, ale ma zużywać jak najmniej paliwa przy małych i średnich obciążeniach oraz postojach w korkach.

Mniejsze spalanie paliwa, czyli nowy wymiar tuningu elektronicznego

Czw 15 Gru 2011

W popularnych autach benzynowych, szczególnie tych z małymi silnikami istnieje możliwość obniżenia zużycia benzyny poprzez zmiany w programie sterownika. Takie zmiany nie wpływają na normę spalin, ale obniżają zużycie paliwa przy zachowaniu stylu jazdy. Różnice mogą być dość znaczne. Przykładowo w małych silnikach aut takich jak Ford Focus,Opel Corsa czy Seat Ibiza, Cordoba albo Leon i wielu innych spalanie można zmniejszyć o 10% przy tej samej mocy i momencie obrotowym silnika.

Oferta oraz podane ceny mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego. V-tech Tuning s.c. zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz opisywanych na niniejszej stronie usług. Zmiany te mają wówczas charakter wiążący.
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Więcej informacji w Wikipedii

facebook