Problem z silnikiem Honda i-CTDI? Chip tuning naprawi auto

Jeżeli w twoim samochodzie marki Honda i-CTDI (2.0 i-CTDI, 2.2 i-CTDI) pojawił się problem braku momentu obrotowego do 2500 obrotów lub nawet wyżej, oraz auto osłabło – usterka ta może zostać naprawiona programowo.
Silniki Honda 2.0 CTDI i 2.2 CTDI 140 KM są szczególnie podatne na ten problem po kilku latach eksploatacji i serwisy nie potrafią go usunąć.
Znaleźliśmy rozwiązanie niewymagające nawet otwierania maski – chip tuning połączony z poprawką błędu software'owego wyliczania obciążenia silnika usuwa niedomaganie.
Chiptuning (zwiększenie mocy) połączony z naprawą programu ECU wykonujemy przez OBD, w cenie normalnego chip tuningu dla aut Honda. Sama korekta usterki – w cenie od 1035 zł brutto (Promocja śniadaniowa). Więcej informacji o ofercie dla aut Honda i-CTDI tutaj.