Diagnostyka silnika

Zbadaj swój samochód

Oferujemy kompleksową diagnostykę silnika z wykorzystaniem naszych dwóch hamowni podwoziowych. Urządzenia jakie posiadamy pozwalają na wykonanie testu na hamowni rolkowej z odczytem parametrów podczas jazdy pod obciążeniem. Sama hamownia umożliwia wykonanie różnego rodzaju testów (test przyspieszeniowy inercyjny, obciążeniowy, stałych obrotów, czy stałej prędkości) Takie stanowisko to najbezpieczniejsza autostrada do testów. Bez niebezpieczeństwa jakie grozi podczas szybkiej jazdy na drodze, możemy rozpędzić auto do dowolnej prędkości i zbadać jego zachowanie i parametry w wielu sytuacjach. Obie hamownie są w wersji 4×4, jedna z nich jest dodatkowo hamownią obciążeniową i posiadają system mechanicznej synchronizacji osi.

Diagnostyka przed zakupem auta

Bardzo popularnym zabiegiem w ostatnich latach jest chiptuning DSG. W wielu przypadkach nie jest on wymagany przy klasycznym chiptuningu na poziomie Stage 1, natomiast są sytuacje, w jakich nie uda się osiągnąć pożądanych wartości ze względu na limity zapisane w fabrycznym oprogramowaniu skrzyni biegów i wówczas taka modyfikacja staje się niezbędna. Oprócz standardowych zmian jakie należy wykonać przy tuningu DSG można zmienić tzw. „shift pointy”, czyli momenty zmiany przełożeń aby silnik przy po wbiciu wyższego biegu nie pracował na zbyt niskich obrotach

Diagnostyka po zakupie auta

Tu niestety jest większy problem. Często przyjeżdżają do nas auta, który były zakupione „chwilę” temu i w niedługim czasie od zakupu pojawiają się problemy z nowym nabytkiem. Okazuje się, że wielu sprzedawców w dzisiejszych czasach jest po prostu nieuczciwa. Nagminne jest ukrywanie różnych problemów i coraz częściej dochodzi do sytuacji, w których mamy do czynienia ze zmienionym oprogramowaniem w celu ukrycia wady. Przykładem jest tu usunięcie z tabeli błędów danego kodu usterki lub grupy kodów aby dana usterka nie była widoczna w postaci błędu na komputerach diagnostycznych. Posiadając dostęp do ogromnej bazy programów fabrycznych różnych pojazdów jesteśmy w stanie zweryfikować oprogramowanie w danym egzemplarzu i porównać je z fabrycznym. W efekcie takiego porównania wykrywamy jakie zmiany zostały wprowadzone do systemu i proponujemy rozwiązanie problemu. W wielu przypadkach nabywcy nawet nie są świadomi, że w aucie zostały wyprogramowane jakieś podzespoły, jak DPF, Adblue, klapy w kolektorze ssącym czy inne.

Masz pytanie?

Zadzwoń

58 735 46 46

Wypełnij formularz