Hamownie
Hamownie podwoziowe
Jako producent hamowni podwoziowych inercyjnych i obciążeniowych V-tech Dynamometers obecny jest na europejskim rynku już od ponad dekady. Nasze hamownie mobilne, jednoosiowe i 4×4 (dwuosiowe) znajdują się w warsztatach samochodowych, na uczelniach, u instalatorów gazu LPG do samochodów oraz w firmach oferujących chip tuning. Jeżeli chciałbyś zobaczyć naszą hamownię – odwiedź któregoś z naszych dealerów w Polsce i za granicą.
W obecnej chwili oferta obejmuje samochodowe hamownie jednoosiowe oraz hamownie podwoziowe dla samochodów z napędem 4×4, hamownie motocyklowe, dla quadów oraz hamownie dla traktorów i ciężarówek. Oferowane są zarówno w wersji inercyjnej, jak i obciążeniowej. Ceny hamowni podwoziowych ustalane są indywidualnie. Hamownie mogą być finansowane z funduszy europejskich na rozwój przedsiębiorczości. W przypadku zainteresowania – prosimy o kontakt.
VT-1
VT-2
VT-2/B1
VT-2/B2
VT-4
VT-4/B2
VT-4/B4
Hamownia podwoziowa VT-1
Hamownia podwoziowa przeznaczona do pomiaru mocy i momentu obrotowego w motocyklach. Standardowo występuje w wersji mobilnej, umożliwiającej transport urządzenia. Zmienny rozstaw przedniego widelca gwarantuje dopasowanie hamowni praktycznie do każdego rozstawu kół motocykla. Możliwość przygotowania wersji umożliwiającej również pomiar quadów.
Dane techniczne | |
---|---|
Typ | Hamownia podwoziowa inercyjna |
Wymiary (D x S) [mm] | 2500 x 1200 |
Maks./min. rozstaw osi [mm] | 1850/1000 [1] Większy rozstaw osi dostępny na zamówienie |
Maksymalna waga na oś [kg] | 500 |
Ilość osi | 1 |
Vmax [km/h] | 300 |
Tryb testu | inercyjny |
Błąd pomiaru [%] | 0,1 |
Zasilanie (bez wentylatorów chłodzących i wyciągowych) | min. AC 230V |
Akcesoria dodatkowe | m.in. czujnik ciśnienia doładowania, czujnik AFR, wentylator chłodzenia, wentylator wyciągowy, przewody odciągu spalin |
Hamownia podwoziowa VT-2
Podstawowy model w naszej ofercie. Hamownia podwoziowa, jednoosiowa, umożliwiająca pomiar mocy i momentu obrotowego w trybie inercyjnym. Możliwość późniejszej rozbudowy do wersji obciążeniowej. Hamownia występuje w wersji mobilnej lub do zabudowy w kanale.
Dane techniczne | |
---|---|
Typ | Hamownia podwoziowa inercyjna |
Wymiary (D x S) [mm] | 1150 x 2740 |
Maks./min. rozstaw kół [mm | 2200/900 |
Minimalna średnica opony [mm] | 400 |
Maksymalne obciążenie na oś[kg] | 3000 |
Ilość osi | 1 |
Vmax [km/h] | 300 |
Tryb testu | inercyjny |
Błąd pomiaru [%] | 0,1 |
Zasilanie (bez wentylatorów chłodzących i wyciągowych) | min. AC 230V |
Wymagane powietrze pod ciśnieniem | min. 6 bar |
Wersje montażowe | kanał / wolnostojąca / przenośna |
Akcesoria dodatkowe | m.in. czujnik ciśnienia doładowania, czujnik AFR, wentylator chłodzenia, wentylator wyciągowy, przewody odciągu spalin |
Hamownia podwoziowa VT-2/B1
Hamownia podwoziowa jednoosiowa, wyposażona w hamulec elektrowirowy o maksymalnym momencie hamującym 1000Nm. Umożliwia pomiar mocy i momentu obrotowego w trybie inercyjnym oraz obciążeniowym, pomiar mocy na kołach w trybie stałych obrotów oraz testy samochodu w trybie drogowym. Możliwość późniejszej rozbudowy do wersji VT-2/B2. Hamownia występuje w wersji mobilnej lub do zabudowy w kanale.
Dane techniczne | |
---|---|
Typ | Hamownia podwoziowa obciążeniowa |
Wymiary (D x S) [mm] | 1150 x 3170 |
Maks./min. rozstaw kół [mm | 2200/900 |
Minimalna średnica opony [mm] | 400 |
Maksymalne obciążenie na oś[kg] | 3000 |
Hamulce elektrowirowe | 1x1000Nm |
Ilość osi | 1 |
Vmax [km/h] | 300 |
Tryb testu | inercyjny, obciążeniowy, drogowy, stałych obrotów, cykle jazdy |
Błąd pomiaru [%] | 0,1 |
Zasilanie (bez wentylatorów chłodzących i wyciągowych) | min. AC 400V / 32A |
Wymagane powietrze pod ciśnieniem | min. 6 bar |
Wersje montażowe | kanał / wolnostojąca / przenośna |
Akcesoria dodatkowe | m. in. czujnik ciśnienia doładowania, czujnik AFR, wentylator chłodzący, wentylator wyciągowy, przewody odciągu spalin |
Hamownia podwoziowa VT-2/B2
Hamownia podwoziowa jednoosiowa. Posiada te same tryby pomiarowe co model VT-2/B1, z tą różnicą, że wyposażona jest w dwa hamulce elektrowirowe o łącznym momencie hamującym 2000Nm – dzięki temu mamy możliwość pomiaru samochodów o mocy nawet 1000KM. Hamownia występuje w wersji mobilnej lub do zabudowy w kanale.
Dane techniczne | |
---|---|
Typ | Hamownia podwoziowa obciążeniowa |
Wymiary (D x S) [mm] | 1150 x 3170 |
Maks./min. rozstaw kół [mm | 2200/900 |
Minimalna średnica opony [mm] | 400 |
Maksymalne obciążenie na oś[kg] | 3000 |
Hamulce elektrowirowe | 2x1000Nm |
Ilość osi | 1 |
Vmax [km/h] | 300 |
Tryb testu | inercyjny, obciążeniowy, drogowy, stałych obrotów, cykle jazdy |
Błąd pomiaru [%] | 0,1 |
Zasilanie (bez wentylatorów chłodzących i wyciągowych) | min. AC 400V / 32A |
Wymagane powietrze pod ciśnieniem | min. 6 bar |
Wersje montażowe | kanał / wolnostojąca / przenośna |
Akcesoria dodatkowe | m. in. czujnik ciśnienia doładowania, czujnik AFR, wentylator chłodzący, wentylator wyciągowy, przewody odciągu spalin |
Hamownia podwoziowa VT-4
Hamownia podwoziowa, dwuosiowa, przeznaczona dla samochodów z napędem zarówno na jedną, jak i obie osie. Umożliwia pomiar mocy i momentu obrotowego w trybie inercyjnym.
Hamownia standardowo wyposażona w mechaniczny system synchronizacji osi, umożliwiający pomiar najnowszych samochodów z aktywnym centralnym dyferencjałem lub zaawansowaną kontrolą trakcji. Możliwość późniejszej rozbudowy do wersji obciążeniowej. Hamownia występuje w wersji wolnostojącej lub do zabudowy w kanale.
Dane techniczne | |
---|---|
Typ | Hamownia podwoziowa inercyjna, synchronizowana[1] Mechaniczna synchronizacja przedniej i tylnej osi daje możliwość mierzenia najnowszych samochodów z napędem na cztery koła, wyposażonych w zaawansowany system zmiennego rozdziału momentu obrotowego pomiędzy osiami. Umożliwia również wykonanie prawidłowych pomiarów samochodów z napędem na jedną oś, wyposażonych w najnowszy system kontroli trakcji, który wymaga, by wszystkie koła w czasie jazdy (w czasie pomiaru) były w ruchu. |
Wymiary (D x S) [mm] | 4450 x 3210[2] 5750x3210 dla wersji montowanej w kanał, przy maksymalnym rozstawie osi. |
Maks./min. rozstaw osi [mm | 3300/2300 |
Maks./min. rozstaw kół [mm | 2200/900 |
Minimalna średnica opony [mm] | 400 |
Maksymalne obciążenie na oś[kg] | 3000 |
Ilość osi | 1 |
Vmax [km/h] | 300 |
Tryb testu | inercyjny |
Błąd pomiaru [%] | 0,1 |
Zasilanie (bez wentylatorów chłodzących i wyciągowych) | min. AC 400V / 16A |
Wymagane powietrze pod ciśnieniem | min. 6 bar |
Wersje montażowe | kanał / wolnostojąca |
Akcesoria dodatkowe | m. in. czujnik ciśnienia doładowania, czujnik AFR, wentylator chłodzący, wentylator wyciągowy, przewody odciągu spalin |
Hamownia podwoziowa VT-4/B2
Hamownia podwoziowa, dwuosiowa, wyposażona w dwa hamulce elektrowirowe o maksymalnym momencie hamującym 2000Nm. Umożliwia pomiar mocy i momentu obrotowego w trybie inercyjnym oraz obciążeniowym, pomiar mocy na kołach w trybie stałych obrotów oraz testy samochodu w trybie drogowym. Hamownia standardowo wyposażona w mechaniczny system synchronizacji osi. Możliwość późniejszej rozbudowy do wersji VT-4/B4. Hamownia występuje w wersji wolnostojącej lub do zabudowy w kanale.
Dane techniczne | |
---|---|
Typ | Hamownia podwoziowa obciążeniowa, synchronizowana[1] Mechaniczna synchronizacja przedniej i tylnej osi daje możliwość mierzenia najnowszych samochodów z napędem na cztery koła, wyposażonych w zaawansowany system zmiennego rozdziału momentu obrotowego pomiędzy osiami. Umożliwia również wykonanie prawidłowych pomiarów samochodów z napędem na jedną oś, wyposażonych w najnowszy system kontroli trakcji, który wymaga, by wszystkie koła w czasie jazdy (w czasie pomiaru) były w ruchu. |
Wymiary (D x S) [mm] | 4450 x 3640[2] 5750x3640 dla wersji montowanej w kanał, przy maksymalnym rozstawie osi. |
Maks./min. rozstaw osi [mm | 3300/2300 |
Maks./min. rozstaw kół [mm | 2200/900 |
Minimalna średnica opony [mm] | 400 |
Maksymalne obciążenie na oś[kg] | 3000 |
Ilość osi | 2 |
Hamulce elektrowirowe | 2x1000Nm |
Vmax [km/h] | 300 |
Tryb testu | inercyjny, obciążeniowy, drogowy, stałych obrotów, cykle jazdy |
Błąd pomiaru [%] | 0,1 |
Zasilanie (bez wentylatorów chłodzących i wyciągowych) | min. AC 400V / 40A |
Wymagane powietrze pod ciśnieniem | min. 6 bar |
Wersje montażowe | kanał / wolnostojąca |
Akcesoria dodatkowe | m. in. czujnik ciśnienia doładowania, czujnik AFR, wentylator chłodzący, wentylator wyciągowy, przewody odciągu spalinprzewody odciągu spalin |
Hamownia podwoziowa VT-4/B4
Najbardziej zaawansowana hamownia podwoziowa z naszej oferty, wyposażona w cztery hamulce elektrowirowe o łącznym momencie hamującym 4000Nm – dzięki temu mamy możliwość pomiaru samochodów o mocy nawet 2000KM. Hamownia standardowo wyposażona w mechaniczny system synchronizacji osi. Hamownia występuje w wersji wolnostojącej lub do zabudowy w kanale. Posiada te same tryby pomiarowe co model VT-4/B2.
Dane techniczne | |
---|---|
Typ | Hamownia podwoziowa obciążeniowa, synchronizowana[1] Mechaniczna synchronizacja przedniej i tylnej osi daje możliwość mierzenia najnowszych samochodów z napędem na cztery koła, wyposażonych w zaawansowany system zmiennego rozdziału momentu obrotowego pomiędzy osiami. Umożliwia również wykonanie prawidłowych pomiarów samochodów z napędem na jedną oś, wyposażonych w najnowszy system kontroli trakcji, który wymaga, by wszystkie koła w czasie jazdy (w czasie pomiaru) były w ruchu. |
Wymiary (D x S) [mm] | 4450 x 3640[2] 5750x3640 dla wersji montowanej w kanał, przy maksymalnym rozstawie osi. |
Maks./min. rozstaw osi [mm | 3300/2300 |
Maks./min. rozstaw kół [mm | 2200/900 |
Minimalna średnica opony [mm] | 400 |
Maksymalne obciążenie na oś[kg] | 3000 |
Ilość osi | 2 |
Hamulce elektrowirowe | 4x1000Nm |
Vmax [km/h] | 300 |
Tryb testu | inercyjny, obciążeniowy, drogowy, stałych obrotów, cykle jazdy |
Błąd pomiaru [%] | 0,1 |
Zasilanie (bez wentylatorów chłodzących i wyciągowych) | min. AC 400V / 40A |
Wymagane powietrze pod ciśnieniem | min. 6 bar |
Wersje montażowe | kanał / wolnostojąca |
Akcesoria dodatkowe | m.in. czujnik ciśnienia doładowania, czujnik AFR, wentylator chłodzący, wentylator wyciągowy, przewody odciągu spalin |