Również nowe modele z grupy VAG dotyka problem zbyt niskiego ciśnienia oleju, co może skutkować przykrymi konsekwencjami.
Mimo, że silniki w nowszych modelach sterowane są komputerami z serii MD1, w których ciśnienie zadane jest delikatnie wyższe niż w poprzednich silnikach z serii CRT na EDC17, to i tak jest ono za niskie i wymaga korekty.
Oto kolejny uzdrowiony pacjent. Touareg 3.0TDI 2019r. z już poprawionym smarowaniem.
Sprawdź pozostałe wpisy
Opony sezonowe vs. opony całoroczne
Suzuki Vitara 1.4T MHEV Boosterjet – chiptuning
Mechanik Kosakowo i wiosenny przegląd auta
Renault Clio 1.5dci 75KM 2018r. – chiptuning EDC17C84
Ciśnienie oleju – Volkswagen Touareg 3.0TDI 2019r
Isuzu D-Max 1.9d 163KM z roku 2022 ! – chiptuning
Ford Tourneo Connect
Najczęstsze problemy rozwiązywane przez mechanikę pojazdową w Kosakowie
W aucie tak naprawdę zepsuć może się wszystko. Szeroki zakres czynności, jakie wykonujemy sprawia, że Twój pojazd jest w bardzo dobrych rękach.
Warto zapoznać się 5 najczęstszymi awariami, do których dochodzi w nowych oraz starych pojazdach, z którymi zmagają się nasi mechanicy.